Questions & Answers

Heb je een specifieke vraag?
Vind je het antwoord op jouw vraag niet in onze lijst bij de veelgestelde vragen?
Stuur een mail naar:

ZEND ONS EEN BERICHT

    CONTACTGEGEVENS

    Industrieweg 5, 3001 Heverlee

    +32 (0) 16 677776

    info@my-brand.be

    Heeft u vragen over hoe wij uw bedrijf kunnen helpen? Stuur ons een e-mail en we nemen spoedig contact met u op.

    BESTELINFORMATIE

    Hoe kan ik bestellen?

    In onze My Brand webshop kan je onmiddellijk jouw bestelling/aanvraag doorsturen. Daarnaast kan je ook telefonisch of per mail jouw bestelling/aanvraag doorgeven.

    Na het plaatsen van jouw bestelling/aanvraag kijken wij alle informatie na nl. de details van het order, de onderdelen en de beschikbaarheid van jouw gevraagde huurmateriaal.
    Indien een bepaald artikel niet beschikbaar is voor jou, stellen wij zeker een alternatief voor.

    Na de uitgevoerde controle van jouw bestelling / aanvraag door My Brand zal je een voorstel ontvangen met daarin de logistieke aspecten opgenomen.

    We vragen om deze orderbevestiging te ondertekenen of te beantwoorden met de bevestiging voor de bestelling.

    Hoelang op voorhand moet ik reserveren?

    Wij raden aan om ruim op voorhand te reserveren.

    Kan ik mijn bestelling nog wijzigingen?

    Je kan altijd wijzigingen aanbrengen of artikelen toevoegen aan jouw bestelling tot 7 werkdagen voor de geplande levering. Jouw order wordt in één van onze voertuigen geladen één werkdag voor de geplande levering.

    Als er een wijziging is in jouw bestelling dan stuur je een e-mail naar info@my-brand.be met als onderwerp van jouw mail het projectnummer van de orderbevestiging.

    Hoelang kan ik mijn gehuurde materiaal houden?

    Bij O3 kan je materiaal huren voor korte periodes (onze standaard huurperiode is van 1 tot 3 dagen), maar we passen ook aantrekkelijke tarieven toe voor verhuur op lange periodes

    Kan ik een product bestellen dat niet op jullie website staat?

    Ons assortiment breidt elke dag uit, ook op vraag van onze klanten.

    Als je een specifieke product zoekt, of je hebt jouw artikel niet onmiddellijk teruggevonden, contacteer ons dan via: info@o3rentalbe. Wij helpen jou graag in jouw zoektocht!

    Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Ja dat kan.

    We accepteren annulaties alleen via mail naar info@my-brand.be  met als onderwerp ‘ANNULATIE’ + het projectnummer van de orderbevestiging.

    Maar hou er wel rekening me dat we door jou bestelde goederen voor jou gereserveerd houden en dus ook andere klanten/aanvragen geweigerd hebben. Daardoor hanteren wij een annulatie fee van:

    • 50% van de bestelde goederen voor de gevraagde periode indien annulatie 7 kalenderdagen voor de geplande levering
    • 60% van de bestelde goederen voor de gevraagde periode indien annulatie 6 kalenderdagen voor de geplande levering
    • 70% van de bestelde goederen voor de gevraagde periode indien annulatie 5 kalenderdagen voor de geplande levering
    • 80% van de bestelde goederen voor de gevraagde periode indien annulatie 4 kalenderdagen voor de geplande levering
    • 90% van de bestelde goederen voor de gevraagde periode indien annulatie 3 kalenderdagen voor de geplande levering
    • 100% van de bestelde goederen voor de gevraagde periode indien annulatie 2 kalenderdagen (of minder) voor de geplande levering

    Alle eventueel gepersonaliseerd materialen en/of materiaal geproduceerd op maat voor jou zijn 100% te betalen vanaf het moment dat het in productie werd geplaatst.

    LEVERINGSINFORMATIE

    Wanneer worden mijn artikelen geleverd?

    We kunnen 24 uur op 24, 7 dagen op 7 leveren op het door jou gekozen tijdstip. En hetzelfde geldt voor het ophalen (en/of demonteren) van het materiaal.

    Geef bij het doorgeven van jouw bestelling zeker de tijdsperiode waarin je jouw levering wenst.

    Wat kost de levering?

    De levering wordt berekend op basis van de totale volume van je artikels en de locatie (en specificaties van jouw event).

    De leverkosten worden duidelijk en apart vermeld op jouw offerte.

    Waar en hoe worden mijn artikelen geleverd?

    Op het moment van de bestelling, geef je ons de specificaties van jouw locatie/aanvraag. Wens je de items gewoon op pallet geleverd te krijgen om zelf voor de plaatsing te zorgen? Dan kan dit zeker.

    Wens je dat O3 voor de plaatsing zorgt?
    Is de levering te voorzien op een verdieping? Is de locatie moeilijk bereikbaar?

    O3 zorgt voor de oplossing

    BETALING

    Wanneer en hoe kan ik betalen?

    Na de ondertekening van jouw offerte ontvang je onze factuur en we vragen om 48u voor de levering over te schrijven met vermelding van het dossiernummer.

    Breuk of schade wordt ter plaatse gecontroleerd op het moment van het afhalen van de producten en vermeld op onze afhaalbon die ondertekent op de ophaling.

    Indien er geen vertegenwoordiger van de klant ter plaatse aanwezig is op moment van het afhalen van de goederen, gelden de foto’s als bewijs van de schade.

    Materiaal dat als ‘droge rental’ gehuurd werd en teruggebracht wordt door de klant bij ons depot in Heverlee, zal binnen binnen de 48u na de retour geverifieerd. Indien er op dat moment schade/breuk geconstateerd wordt, wordt dit ook vermeld aan de klant en gefactureerd indien er geen rechtzetting kan gebeuren door de klant. Een door O3 getekende bon op moment van de retour in Heverlee telt NIET als akkoord op de conformiteit van de goederen.

    Moet ik een waarborg betalen?

    Een waarborg hangt af van de type artikels die door jouw besteld worden.

    Indien er een waarborg van toepassing is, wordt deze duidelijk en apart vermeld op jouw offerte.

    TERUGGAVE

    Moet ik het materiaal zelf terugbrengen?

    Je kan kiezen in het zelf terugbrengen of dat onze techniekers dit komen ophalen mits het aanrekenen van een transportkost.

    Wil je zelf het gehuurde materiaal terugbrengen?

    Indien je het materiaal te laat teruggebracht zijn wij genoodzaakt om een extra kost aan te rekenen. (met daarboven een extra transportkost om het materiaal tijdig bij de volgende klant te krijgen.)

    We bieden aan elke klant steeds de beste service. We vragen dan ook om het gehuurde materiaal terug te bezorgen volgens de afgesproken uren.

    Wat doe ik met het materiaal na mijn event?

    Voor toestellen en meubilair die vuil terugkeren, geldt een minimale toeslag van 25%. Tekorten en schade dienen 100% vergoed te worden op het te “compenseren” bedrag.

    Wat moet ik doen in geval van breuk, schade, tekorten?

    Schade, breuk of tekorten bij levering dienen zo snel mogelijk gemeld te worden. Daarom vragen we om zo snel mogelijk een foto te maken en te mailen naar info@my-brand.be. Schade, breuk of tekorten die bij het terugbrengen door My Brand vastgesteld worden, dient de klant te vergoeden.

    ANDERE VRAGEN

    Heb je een andere vraag?

    Ons ervaren team staat dagelijks ter beschikking om jou van dienst te zijn.

    Aarzel niet om ons te contacteren via info@my-brand.be indien je meer informatie wenst of je vragen hebt over onze producten.